donderdag 10 juli 2014

Hello summer!

Eindelijk mag ook ik zeggen dat ik over ben naar het tweede jaar. Drank staat koud en vrienden zijn ingelicht want FINALLY! Er mag feest gevierd worden. All summer long, welteverstaan. Het was een zwaar jaar. Het was een lang jaar. Het was een pittig jaar. Maar bovenal: het was een leuk en gezellig en geweldig jaar. Hoe zwaar wij studenten het soms altijd hebben, we weten wel hoe we het leuk moeten maken. Ondanks dat dit een moeilijk jaar was, was dit het leukste schooljaar wat ik ooit heb mogen meemaken.

Als de dag van gisteren herinner ik me nog dat ik met een weekendtas en een fiets uit de trein stapte. Klaar om Zwolle te verkennen. De bruisweek is echt zo'n aanrader dat het verplicht zou moeten worden. Een week lang party machen met onbekenden. Aan het eind van de week, in een smerig shirt en flink hungover, heb je geen schaamte meer en zijn die onbekenden ineens je vrienden geworden. Ik kan niet anders zeggen dan GA!

Ik heb met volle teugen genoten van alle leuke dingen op school en buiten school. Geweldige mensen leren kennen, heel Nederland doorgereisd, heerlijke feestjes gemaakt en bovendien nog ontzettend veel geleerd. We zijn allemaal weer een stukje volwassener en wijzer. En met hopelijk prachtig weer en een goede vakantie op komst is het tijd om alles weer te vergeten en een paar teugen te nemen van het goede leven. Want oh boy, is het leven fijn!









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen