maandag 20 januari 2014

De betere dingen des leefs

Zo op 20 januari, Blue Monday, wordt mijn brein geteisterd door positiviteit. We zijn immers alweer bijna drie weken het nieuwe jaar in, dus het is tijd om na te denken over het jaar. Voor schrijven over goede voornemens is het alweer net te laat, ook al ben ik nog fanatiek bezig aan mijn voornemens. Ik zat te denken aan alle goede dingen in het leven, de kleine dingetjes die mij blij maken. Zo maak je meest depressieve dag van het jaar toch weer een doodnormale dag. Misschien zelfs een beetje een leuke dag.

Dus dit zijn de betere dingen in het leven:

*Kaneel. Echt alles is lekker met kaneel. Ik ben de enige persoon ter wereld die de cinnamonchallenge niet gefaald heeft. Ik ben verslaafd denk ik.
*De deur van de trein stopt precies voor mijn neus. Ik voelde het aan. Want ik ben een baas.
*White chocolate Oreo's. Dit is me toch een intense haat-liefdeverhouding.
*Het moment dat je workout klaar is. Dit heeft geen verdere uitleg nodig.
*Het moment dat je weer mag beginnen met je workout. Het voelt zo gezond!
*Pizza. When it's good, it's great. When it's bad, it's still pretty good.
*Beantwoorde liefde. Ik ken het niet, maar het schijnt heel leuk te zijn.
*In de zon liggen. Want je moet en zal bruin worden.
*De weegschaal geeft minder aan dan vorige week. Dat. Voelt. Geweldig.
*Wakker worden zonder wekker. Het voelt toch anders.
*Lezen. 'Cause I've got 99 problems but a book ain't one.
*'s Ochtends een stoel vrij in de trein. Nét dat beetje extra om de dag goed te beginnen. Als je tas ook een plekje heeft, dan is het je lucky day.
*Gewoon even nergens aan hoeven denken. Dit staat ongeveer gelijk met het begin van de zomervakantie.
*Tiramisu. Het staat gelijk aan pure heaven. Maar dan moet je het wel zelf maken!
*Spierpijn hebben. Je weet dat je workout echt gewerkt heeft.
*Een vakantie boeken. Er gaat niets boven eigen land verlaten en de wereld te verkennen. Ik heb een intense wanderlust.
*Sushi & Grill. En dan vooral deze.
*Wanneer de felle zon in je ogen schijnt en je hebt je zonnebril bij je.
*Starbucks. En nee je koop het niet om trots met het merk op de beker rond te lopen. Het is écht lekker.
*Alcohol. Do I need to say more?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen