maandag 7 oktober 2013

Sfeer-impressie: Herfst

Iedereen die mij goed kent, weet dat ik enorm veel van de zomer houdt. Het kan mij niet warm genoeg zijn en bij elk straaltje zonlicht wil ik mijn zonnebril opzetten. Ik wil lange dagen, korte nachten, warme zon, heel bruin worden, naar het strand gaan, cocktails drinken, hele dagen met vrienden zijn, alleen maar chillen, op vakantie gaan en ga zo maar door. Om het zomerse gevoel vast te houden, ga ik ook altijd nog zo lang mogelijk zonder jas naar buiten. Mensen verklaren me voor gek als ze me in november nog steeds zonder jas zien. Het doet mijn humeur meestal geen goed dat de bomen weer kaal worden, want ik houd zo van de groene bomen en de manier waarop de zon tussen de bladeren door schijnt. Toch kan de herfst ook ontzettend mooi zijn.
Omdat ik ook erg van fotografie houd, ben ik op een warme nazomermiddag het bos ingedoken om te kijken wat voor moois er te vinden was. En dat was behoorlijk wat. Ondanks dat ik liever zomer heb, wordt ik ook wel blij van een mooi foto-object. Hier een aantal van mijn foto's:











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen