maandag 16 september 2013

Liefde voor Amsterdam Dance Event

Heel toevallig ontdekte ik de hemel. Ik zocht naar housemuziek en vond het paradijs. Vijf goddelijke dagen lang in oktober, die een regenachtige herfst weer helemaal goed maken. Door heel Amsterdam heen hebben hippe locaties zich opengesteld voor het Amsterdam Dance Event. Honderden wereldbekende en iets minder bekende artiesten laten zich van hun beste kant zien tijdens deze dagen. Het liefst zou ik daar vijf dagen rondfietsen, niet slapen en overal bij zijn. Maar als skeere student moet je natuurlijk keuzes maken. Vandaar dat ik zojuist tickets heb gekocht voor Nicky Romero & Friends op 16 oktober in de Melkweg. Deze 'friends' bestaan uit onder andere Martin Garrix (!!), Don Diablo, Dimitri Vegas & Like Mike en John Dählback. Kortom: helemaal geweldig! Ik ben zo blij dat ik erbij mag zijn, en misschien kies ik nog wel een leuk event uit, want er zijn genoeg mooie dingen te beleven. Zo treedt David Guetta op, is er een Revealed avond (Revealed = het label van Hardwell) en is ook Afrojack erbij met zijn 'Jacked Homecoming.' Als iemand zich vrijwillig opgeeft om met mij mee te gaan naar Afrojack, laat het dan even weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen