maandag 16 september 2013

Dit is de leefs

Hallo mensen,

Omdat ik weer zo'n meisje ben met een totaal niet interessant leven, besluit ook ik een blog aan te maken. Een blog met mijn kijk op de wereld, met leuke dingen, met schrijfbuien, met foto's. Kortom: mijn levensinspiratie. Ik zal hier regelmatig berichten posten over een boek wat je MOET lezen, een film die je MOET kijken en muziek die je MOET luisteren. Een heleboel verplichtingen dus. Ook zal ik mijn niet-boeiende ervaringen posten met (ik hoop) een humoristische draai. En natuurlijk alle leuke dingen waar ik geen geld voor heb. En dat zijn er veel. Ik deel graag hier mijn aanraders of wensen op het gebied van reizen, mode, muziek, films en boeken.
Dit alles is natuurlijk voor mijn droomstudie, mijn passie, mijn liefde; Journalistiek. Hier geef ik met plezier nog meer van mijn schaarse vrije tijd voor op.

Liefs,

Kelsey.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen